20 Nisan 2014 Pazar

welcome to Miami...

Hafta sonu ve hafta içi Miami biletleri arasında 200 dolarlık fark vardı. O nedenle Miami' ye gidiş icin salı gününe bilet aldım. Her şeyimi son dakikaya bırakırsam öyle olur tabi.

 17 Nisan akşamı Miami' ye vardım. New York harikaydı ve şimdi Miami 8 haftalığına başladı. Arkadaşım Serdar karşıladı beni ve dinlenmek için beni brezilyalilarin işlettiği "Boteco Bar"a götürdü. "Brezilya Rakısı" denilen içkiyi içtik ve biraz salsa izledik. İngilizce ve İspanyolca konuşmamı geliştirmek için okul kaydımı yaptırdım. Ardından ilk iş olarak "Mac Book Air" bilgisayar aldım. İlerde motorsiklette rahat taşınacak bir bilgisayar ve tüm işlerimi görecek. Yarından itibaren motorsiklet arayışına geçecegim, ama pek kolay olacak gibi görünüyor. Yamaha Tenere motorsikleti kolay kolay bulamayacağımı söylediler, görecegiz bakalım. Diğer motorlara da bakmam gerekecek.

Güney Amerika' da Venezuela' yı da rotama dahil etmiştim. Çünkü gitmediğim ülke kalmamalı. Ancak dün tanıştığım Venezuelalı arkadaşlar pek olumlu şeyler söylemediler. Anlattıkları doğruysa son 1 yıl içinde 25000' e yakın kişi öldürülmüş (protestolar sırasında). Uzaktan olayın bu kadar ciddi olduğunu bilmiyordum. Hatta bir sürü Venezuelalı Amerika' ya iltica başvurusunda bulunmuş. Kendileri bile şu dönemde oralarda yaşamaktan korkuyorlar ve hiç güvenlik yokmuş. Sanırım planlar arasında Venezuela' yı dönüş yoluna koymam lazım (Brezilya'dan dönüşte).

Şimdilik haberler bu kadar, en yakın zamanda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder